Reklamacje i zwroty


Zwrot - prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Zwrot towaru możliwy jest poprzez wysyłkę dowolnym przewoźnikiem. Warunkiem zwrotu jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym. Zwrot pieniędzy za odesłany towar wykonujemy takim sposobem jakim było opłacone zamówienie lub na podany w formularzu numer konta bankowego klienta. Nie zwracamy kosztów za odesłanie towaru.
Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do zwracanego produktu lub wysłać drogą mailową na adres: marill.sklep@gmail.com. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik.
Reklamacja
Aby złożyć reklamację należy przesłać na adres: Zegartowice 5, 28-313 Imielno. Do produktu należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny. W sytuacji gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie produkt zostanie naprawiony, gdy stwierdzimy, że dany produkt nie nadaje się do naprawy przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu kosztów.